Sıkca Sorulan Sorular

Neden bu kadar uygun fiyatlı?
Pırlanta ve değerli taşları kendimiz ithal ediyoruz ve ürünlerimizi Avrupa'nın sayılı üretim tesislerinden biri olarak gösterilen fabrikamızda üretiyoruz.
 
Fiyatlara KDV dahil mi?
Tüm fiyatlarımıza KDV dahildir.
 
Alışveriş yapabilmek için üye olmak gerekiyor mu?
Sitemizde alışveriş yapabilmek için üye olmanız gerekmektedir.
 
Ürünler sertifikalı mı?
Tüm ürünler sertifikalı olarak gönderilmektedir. Sertifikada ürününüzle ilgili maden ve taş bilgilerinin yanında ürününüze ait bir kimlik numarası bulunmaktadır. Bu kimlik numarası ile ürününüzün bakım ve onarımını sağlamaktayız.
 
Ürünlerinizi nerede görebiliriz?
Belli ürünleri satış noktalarımızda görerek satın alabilirsiniz.
 
Ürünleri elden teslim almak istiyorum. Nereden alabilirim?
Elden teslimat yapamamaktayız. Yalnızca kargo yoluyla teslimat yapıyoruz.
 
Ürünlerin garantisi var mı?
Ürünlerimizin 365 gün bakım ve onarım garantisi vardır. Ddiamond dışındaki üçüncü şahıs ve kurumların ürünlere herhangi bir şekilde müdahalede bulunmaları (yüzük ölçüsü değiştirme, onarım vb.) durumunda ürünler garanti kapsamı dışına çıkmaktadır. Bu konulardaki her türlü soru ve sorununuz için iletişim formunu kullanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 
Yüzük ölçümü bilmiyorum. Nasıl öğrenebilirim?
Ölçü rehberimizi kullanarak yüzük ölçünüzü öğrenebilirsiniz
Kullandığınız bir yüzükle birlikte bir kuyumcuya giderek yüzük ölçünüzü öğrenebilir ve siparişinizi oluşturabilirsiniz.
 
Satın aldığım yüzük büyük/küçük geldi. Ne yapabilirim?
İçerisine hangi ölçü olmasını istediğinizi yazarak, yüzüğünüzü bize kargoyla karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ölçü işlemi ücretsiz olarak yapılıp, en geç 1 hafta içerisinde gönderilecektir.
Alıcı adı: Cahide Gözkara (Sigortacı firmamızın ismidir)
Yurtiçi Kargo İade Kodu: 287079752
*Ürünü kargoya teslim ederken, içerik bilgisine “kırılacak eşya” yazmanızı öneriyoruz, bu şekilde bize daha güvenli ulaşacaktır.
 
Yüzük içerisindeki yazı iadeyi engeller mi?
Kesinlikle engellemez. 
 
Teslimat ve fatura adresleri farklı olabilir mi?
Siparişinizi oluştururken “teslimat ve fatura adresimin farklı olmasını istiyorum” sekmesini tıkladığınız takdirde ürünler ve faturalar farklı adrese gönderilebilmektedir.
 
Faturam kaç günde ulaşır?
Şirketimiz, e -arşiv uygulamasına geçtiği için siparişiniz irsaliye ile sizlere iletilir. İrsaliyeniz, siparişinizin yer aldığı paketin içinde size ulaştırılır. 7 gün içerisinde düzenlenen faturanın basılabilir görüntüsü sipariş oluştururken verdiğiniz e-posta adresinize gönderilir. (Vergi Usul Kanunun 397. maddesi gereğince e-posta ile gönderilen bu faturaların mali değeri ve geçerliliği bulunmakta olup, ayrıca kağıt fatura gönderilmesine gerek bulunmamaktadır. ). Fatura gönderimi gerçekleşmediyse bize ulaşın sayfasından, e-posta ile fatura ile ilgili her konuda ekibimizden destek alabilirsiniz. 
 
Kredi kartı ile alışveriş yapmak güvenli mi? Kart bilgilerim saklanıyor mu?
Norton SSL Güvenlik Duvarı Sistemi’ni kullanmaktayız.  Kredi kartı bilgilerinizi girdiğinizde bilgiler sadece bankaya gönderilmekte ve başkaları tarafından görüntülenememektedir. 
 
Kredi kartım onaylanmadı, nedeni ne olabilir?
Kartınızın internet alışverişlerine kapalı olması, son kullanma tarihinin geçmiş olması, kart numarasının/CCV numarasının hatalı girilmesi veya limit yetersizliği gibi sebepler olabilmektedir. Bu durumda bankanızla görüşmeniz gerekmektedir.
 
Havale/EFT siparişleri ne zaman işleme alınır? Ödeme süresi kaç gündür?
Siparişiniz, ödemeniz hesabımıza ulaştığı zaman işleme alınır. 1 hafta içerisinde ödeme yapılmadığı takdirde siparişiniz iptal edilir.
 
Siparişim ne zaman elime ulaşır?
Ürün stoğumuzda mevcut ise aynı gün, stoğumuzda mevcut değil ise 4-5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Stoğumuzda mevcut olmayan yüzük ölçüleri için teslimat süresi 3-4 iş günüdür. Kargonun teslim süresi İstanbul için 1-2 iş günü, İstanbul dışı için ise 2-3 iş günüdür. Siparişler, kargo firmasına Cumartesi, Pazar, resmi tatil ve bayram günleri dışında teslim edilmektedir.
 
Kargo ücreti ne kadar? Hangi kargo firmalarıyla çalışıyorsunuz?
Yapacağınız tüm alışverişlerde kargo ücretsizdir. Ürünleriniz Yurtiçi kargo ile gönderilmektedir.
 
Siparişim güvenli bir şekilde elime ulaşacak mı?
Siparişiniz tarafınıza sigortalı olarak gönderilmektedir. Size teslim edilene kadar bizim güvencemiz altındadır.
 
Sipariş durumunu nasıl öğrenebilirim ve takibini nasıl gerçekleştirebilirim?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde e-mail yoluyla bilgilendirilirsiniz.  Bu e-mail yoluyla ulaşan kargo takip numarası ile birlikte siparişinizi takip edebilirsiniz.
 
Adreste bulunmazsam ürün ne olacak?
Adreste bulunmadığınız takdirde ürün şubede 2 gün bekletilerek bize geri gönderilecektir. Bu durumda şubeden ürünü teslim alabilir ya da bizimle iletişime geçerek ürünün başka bir adrese yönlendirilmesini talep edebilirsiniz.
 
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
İletişim formunu doldurarak iptal talebinde bulunabilirsiniz.
 
Ürünümü iade etmek/farklı bir ürünle değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
Ürününüzü teslim aldıktan sonra 14 iş günü içerisinde sertifikasıyla, faturasıyla/irsaliyesiyle ve varsa hediye ürünüyle birlikte, anlaşmalı olduğumuz kargolar aracılığıyla, karşı ödemeli olarak gönderebilir/değiştirebilirsiniz. İletişim formumuzdan iade talebinde bulunabilirsiniz.
 
Ürünü iade ettikten sonra param kaç gün içerisinde hesabıma geçer?
Ürününüz, sertifikasıyla, faturasıyla/irsaliyesiyle ve varsa hediye ürünüyle birlikte bize ulaştıktan sonra; bedeli sipariş kredi kartı kullanılarak verildiyse kredi kartına, havale/EFT yoluyla verildiyse banka hesabına iade edilmektedir.
Kredi kartlarına yapılan iadelerin süresi bankadan bankaya değişiklik gösterebilmektedir ve genellikle 1-7 iş günü arasında hesabınıza iade edilir. Debit kart (hesap kartları) iadeleri ise bankacılık sisteminden kaynaklanan problemler nedeni ile 30 gün kadar sürebilmektedir. 
 
Ürünün taşı düştü, ne yapmalıyım?
Ürünü, düşen taşı (mevcutsa) ve sertifikasıyla beraber tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Darbeden mi, üretimden mi kaynaklı bir problem olduğu uzman ekiplerimizce incelenmektedir. İncelemeler sonucunda hazırlanacak rapor size sunulmaktadır ve onayınız doğrultusunda onarım süreci başlamaktadır.
 
Ürünümü uzun yıllar boyu kullanmak için nelere dikkat etmeliyim?
Takılarınıza klor, aseton veya çamaşır suyu gibi kimyasal maddelerin temas etmesi, renklerinin değişmesine ve matlaşmasına neden olur. Günlük kullanımda bulaşık yıkarken kullandığınız sabunların artıkları veya el kremleri bile takınızın üzerinde kalarak ışıltısını etkileyebilir. Asitli maddeler içeren parfüm ve kozmetikler solmaya ve kirlenmeye sebep olacağı için takılarınızın dönemsel temizliği önemlidir.
 
Ürün gramı siteden gördüğümden farklı gramda geldi?
Ürününüze yapılan ölçü veya boy ayarlaması nedeniyle gramlarında değişiklikler olabilir. Ayrıca bakım ve ciladan sonra da ürün gramında ufak oynamalar olabilmektedir.
 
Pırlantalarınızı siz mi üretiyorsunuz, nerede üretiliyor?
Gemolog yani değerli taş uzmanlarımız tarafından seçilen pırlantalar yurtdışından ithal edilmektedir. Pırlantalar kayıtlı ve özel sertifilalıdır. Takıların üretimini ise Avrupanın en büyük tesisi niteliğindeki üretim merkezimizde gerçekleştirilmektedir. Tasarımlar hem Türkiye çapında hem de uluslararası tasarımcılar tarafından yapılmaktadır.
 
Ürünlerimizin kalitesi neye göredir? Kalite standartınız nedir?
Pırlantalarımız uluslararası 4c standartlarınada ve sertifikalıdırlar. Pırlantalar, GIA ve HRDAntwerp kalite standartlarında ve gemolog taş uzmanlarımız tarafından seçilir. D Diamond üretim tesisleri Avrupanın en büyükleri arasında ve 30 ülkeye ihracat yapan konumdadır.
 
Sipariş verdiğim ürün nasıl gönderilecek?
Özel mücevher kutusunda sertifikasıyla beraber özenle hazırlanılarak gönderim sağlanacaktır.
 
Zincir uzunluğu nedir?
Zincir uzunluğu kolyelerde 42 cm, bilekliklerde 17 cm dir.
 
Ürün ölçüsü uymadı ve kargoyla uğraşmak istemiyorum. Çok acelem var gelip ddiamond.com.tr ofisine teslim edebilir miyim?
Firma adresimiz tüm iletişim operasyonlarımızın yapıldığı nokta olduğu için ürün teslim sürecinin resmiyeti ve güvenliği açısından kargoyla göndermenizi rica ediyoruz.
 
Burada 0,13 ct yazıyor ama resimlerde çok büyük gösterdiğini düşünüyorum. Ürünün boyutunu tarif eder misiniz?
Manken resimlerine bakabilirseniz oran resmini daha iyi anlayabilrisiniz.
 
Pırlanta sertifikamı kaybettim. Yeni sertifika almam için ne yapmam gerekiyor?
İsminizi bizimle paylaşırsanız satın aldığınız ürünü belirleyebilir yeniden sertifikanızı size ulaştırabiliriz.
 
Kolye zincirim kararma yaptı, bakım için nasıl gönderebilirim?
365 gün tamir ve temizleme seçeneğiniz bulunuyor. Ürünü hemen serifikası ve fatura veya sevkiyat irsaliyesi ile birlikte bize gönderirseniz gerekli işlemleri gerçekleştirip ürününüzü tekrar size gönderebiliriz.
 
Ürünlerinizin fiyatı neden bu kadar uygun?
D Diamond ın tüm ürünleri sertifikalıdır. Avrupa ve Türkiye’nin en büyük tasarım ve üretim merkezine sahip olmamızdan dolayı fiyatlarımız üretici toptan fiyatınadır.
 
Pırlantalar neden ucuz, taşlar fabrikasyon taşları mı ?
Biz Avrupa ve Türkiyenin en büyük pırlanta tasarım ve üretim merkezine sahip bir şirketiz. 30 ülkeye ihracat yapmaktayız. Ürün fiyatlarımız üretici olmamız nedeniyle toptan fiyatınadır. Pırlanta; asla fabrikasyon değildir, doğal gerçek orijinal sertifikalı pırlantadır. Ürünümüzün %100 arkasındayız.
 
Bir ürün diğerinden neden pahalı?
Ürünlerde gram, karat ve işçilik maliyetinden kaynaklı farklılıklar bulunmaktadır. Fiyatlar bunlara bağlı olarak değişmektedir.
 
Sertifikanın üzerinde yazan numarayı sitenizde bulamıyorum?
Almış olduğunuz ürün size özel üretildiğinden sertifikaların üzerinde o ürüne ait özel fabrika üretim kodları bulunmaktadır. Bu doğrultuda her ürünün ekimizde kim tarafından üretildiği, kalite ve materyal gibi önemli bilgilerine ulaşabiliyoruz. Her ürün pırlantalı yada pırlantasız olduğuna bakılmaksızın %100 el işçiliğiyle  aynı fabrikadan aynı özenle çıkmaktadır.